jueves, 15 de enero de 2015

Ressenya: After. En mil bocins (2/4)

 





TÍTOL: After. En mil bocins.

AUTORA: Anna Todd @imaginator1dx

Any DE PUBLICACIO: 2014

EDITORIAL: Columna

PÀGINES: 656

P.V.P.: 17,90 euros








SINOPSIS

La Tessa s’acaba de despertar d’un somni. És conscient que tot era massa bonic per ser veritat… Serà possible tornar a somriure quan tot s’ha acabat? Ella i en Hardin semblaven fets l’un per l’altre, com dues ànimes bessones, però ell ho ha trencat tot en mil bocins. Com ha pogut ser tan ingènua? Després del que ha fet, en Hardin haurà de lluitar com mai per recuperar-la. Estarà preparat per fer-ho? Es pot perdonar tot?

OPINIÓ PERSONAL

Aquest llibre haig de dir que m'ha agradat una mica mes que el primer, té alguna cosa que t'enganxa a llegir, és molt difícil deixar-ho a mig fer.

El que m'ha agradat és que cada capitulo ho explica un dels protagonistes, hi ha capítols de *Hardin i capítols de *Tessa i encara que ell sempre m'ha caigut malament (sobretot després de COM va acabar el primer llibre) em convencia una mica del que havia fet, però després quan llegia els capítols de *Tessa em tornava a posar de la seva PART. M'ha fet gràcia aquest duel en el meu cap per saber qui dels dos tenia la raó.

Jo, de debò, després del que li va fer passar no tornaria amb ell això segur, però ella no és com jo i li dóna una altra oportunitat. Aquest segon llibre va sobre això, la segona oportunitat i si seran capaces de portar a davant aquesta relació tan eclèctica.

El xic continua com sempre, roïn, alcoholic, te els fums pujats i no m'agrada peró a Tessa si i per això continuare llegint els altres, per saber fins on aplegara.

Diguem que no és una novel·la essencial i que marcarà història però si que és una bona saga per passar l'estona entretenir-te en romanços i embolics juvenils, que enganxa molt. Jo si la tornés a llegir seria a l'estiu, no es perquè és un llibre que veig per a aquesta època de l'any.

Sens dubte ja que m'he llegit els dos primers llibres continuare i em llegiré el tercer i el quatre per saber el que passa :D i sobretot perquè l'autora ho ha deixat molt interessant.

OPINIÓN PERSONAL

Este libro he de decir que me ha gustado un poco mas que el primero, tiene algo que te engancha a leer, es muy difícil dejarlo a medias o no acabar cada capitulo.

Lo que me ha gustado es que cada capitulo lo cuenta uno de los protagonistas, hay capítulos de Hardin y capítulos de Tessa y aunque él siempre me ha caído mal (sobre todo después de como acabó el primer libro) me convencía un poco de lo que había hecho, pero después cuando leía los capítulos de Tessa me volvía a poner de su parte. Me ha hecho gracia ese duelo en mi cabeza por saber quien de los dos tenía la razón.
Anna Todd

Yo, en serio, después de lo que le hizo pasar no volvería con él eso seguro, pero ella no es como yo y le da otra oportunidad. Este segundo libro va sobre eso, la segunda oportunidad y si serán capaces de llevar a delante esa relación tan ecléctica.

El chico me cae tan mal como siempre, es un borracho, chulito y como ya sebeis ya no me caía bien en el primero pero ahora tampoco, continuare leyéndomelo para saber hasta donde es capaz de aguantar Tessa.

Digamos que no es una novela esencial y que marcará historia pero si que es una buena saga para pasar
el rato entretenerte en romances y líos juveniles, que engancha mucho. Yo si la volviera a leer sería en verano, no se porque es un libro que veo para esa época del año.

Sin ninguna duda ya que me he leído los dos primeros libros continuare y me leeré el tercero y el cuarto, para saber lo que pasa :D y sobre todo porque la autora lo ha dejado muy interesante.

ALTRES LLIBRES DE LA SAGA


VALORACIÓ









No hay comentarios:

Publicar un comentario

Reseña: EL libro de Sarah 2

TÍTULO: El libro de Sarah. El origen del destino. AUTOR:  Vicente García AÑO DE PUBLICACIÓN:  2016 EDITORIAL: Dolmen Edito...