miércoles, 3 de septiembre de 2014

Ciutats de paper






TITOL:Ciutats de paper (Ciudades de papel)

AUTOR: John Green

ANY DE PUBLICACIÓ:2014

EDITORIAL: Fanbooks

PÁGINAS: 384

P.V.P.: 14,90 euros



LLIBRE AUTOCONCLUSIU







SINOPSIS

Tota aquesta gent són gent de paper que viuen en les seves cases de paper i cremen el seu futur per mantenir-se calents. Tot el món només pensa en posseir coses; coses fines i fràgils com el paper… He viscut en aquesta ciutat durant 18 anys i ni una sola vegada m’he trobat a ningú que es preocupi del que de veritat importa».

--------------------------------
Toda esta gente son gente de papel que viven en sus casas de papel y queman su futuro para mantenerse calientes. Todo el mundo sólo piensa en poseer cosas; cosas finas y frágiles como el papel… He vivido en esta ciudad durante 18 años y ni una sola vez me he encontrado en nadie que se preocupe de lo que de verdad importa».

OPINIÓN

Bon dia a tots! Avui vos porte un altre llibre de John Green, l'autor de "No esta escrit a les estrelles" llibre que vaig resenyar al Juliol al blog. 

Quan em vaig llegir aquest llibre em vaig enamorar de la manera d'escriure de l'autor i es per això que quan vaig tindre la oportunitat de llegir-me "Ciutats de paper" ho vaig fer.

La veritat es que no ma decepcionat, si que em va agradar mes "No esta escrit a les estrelles" , pero perque la Hazel y Augustus m'encantaven moltissim, no es que els protagonistes d'aquest llibre no m'agraden sino que no m'engantxat a ells de la mateixa manera perque la veritat els personatges no son el millor de la historia, pero estan be.

La historia fa que tingues que llegir mes i mes per descobrir el misteri, jo no volia parar per a saber que pasa en la Margo

Aquest es un llibre que et fa reflexionar, pero crec que l'autor intenta que reflexionem amb tots els seus llibres o es que jo reflexione molt :P El final pots entre veure'l abans pero es un desenllaç que esta be, un bon final per a aquesta novela.

El proper llibre de John Green del que he de fer la resenya es "El teorema Katherine" que tampoc decepciona.

------------------------
OPINIÓN EN CASTELLANO


¡Buenos días a todos! Hoy os traigo otro libro de John Green, el autor de "Bajo la misma estrella" libro que reseñé en Julio ene el blog. 

Cuando me leí este libro me enamoré de la manera de escribir del autor y por eso cuando tuve la oportunidad de leerme "Ciudades de papel" lo hice.

John Green
La verdad se que no me ha decepcionado, si que me gustó mas "Bajo la misma estrella" ,pero porque Hazel y Augustus me encantaban muchisimo, no es que los protagonistas de este libro no me gusten sino que no me engancharé a ellos del mismo modo. La verdad los personajes no son lo mejor de la historia, pero están bien.

La historia hace que tengas que leer mas y mas para descubrir el misterio, yo no quería parar para saber que pasaba con Margo.

Este se un libro que te hace reflexionar, *pero creo que el autor intenta que reflexionemos con todos sus libros o es que yo reflexiono mucho :P 

El final puedes entre preverlo pero es un desenlace que esta bien, un buen final para esta novela.

El próximo libro de John Green del que tengo que hacer la reseña es "El teorema Katherine" que tampoco decepciona.


ALTRES LLIBRES DE L'AUTOR

 



VALORACIÓ









8 comentarios:

  1. Hola!

    Tot i que moltíssima gent diu que els ha agradat prou menys que 'No està escrit a les estrelles', jo NECESSITE aconseguir-lo ja. Sé que no serà tan sumament bo com el dit abans, però quan un llibre té tant d'èxit és complicat escriure'n un altre al mateix nivell.

    Gràcies per la resenya, un petó!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!
      Com tu has dit hi ha moltissimes critiques que comparen "No esta escrit a les estrelles" amb "Ciutats de paper" i guanye el primer, pero aques autor te una forma d'escriure que encara que no siga un obra maestra el llibre t'agrada llegir-ho.
      Besets!

      Eliminar
  2. Hooola =D
    Conozco al autor pero no he leído ningún libro de él. Y aunque la reseña está muy bien y me ha picado la curiosidad, creo que lo dejaré para más adelante.
    Pero gracias por la reseña =)
    Un saludoooo ;)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!
      La verdad es que si te gustan los libros que te hacen pensar, que tienen un punto comico mezclado con otras cosillas del autor te gustaran sus libros. El mas conocido es "Bajo la misma estrella" pero yo disfruto con cada uno de sus libros.
      Besitos!

      Eliminar
  3. Hola!!
    Me gustaría leer algo de este autor aunque la verdad que Bajo la misma estrella no me llama para nada la atención, tendré que ver algunos de sus títulos para ver con cual empiezo a conocerlo. Me apunte este.
    Besos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!

      Empezar con "Bajo la misma estrella" para conocer a este autor es apostar fuerte, pero si te parece demasiado triste puedes empezar con este o "El teorema Katherine" que tiene mas humor.

      Besitos!

      Eliminar
  4. Hola!
    M'ha fet molta gràcia (en el bon sentit) llegir la ressenya en català. No m'esperava pas que ho fossis. ^^ Tinc la sensació que els bloggers catalans són pocs u.u
    Parlant del que hem de parlar, a mi "No està escrit a les estrelles" em va encantar, punt. Però no he llegit bones crítiques (o no tan bones) sobre "Ciutats de paper" i no m'acaba de fer el pas. Si n'hagués de llegir un altre de John Green en tot cas seria "El teorema de Katherine".

    Petons :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!
      jeje, no soc catalana pero soc de molt prop, de Castelló. Jo també crec que som pocs bloggers catalans i molts menys els que publiquem en aquesta llengua.

      Et recomane que llegeixes "El terorema Katherine" jo ja l'he llegit i es bonic, graciós i et fa meditar.
      espere que t'agrade :D

      Besets

      Eliminar

Reseña: EL libro de Sarah 2

TÍTULO: El libro de Sarah. El origen del destino. AUTOR:  Vicente García AÑO DE PUBLICACIÓN:  2016 EDITORIAL: Dolmen Edito...