jueves, 17 de julio de 2014

Insurgent






TÍTOL: Insurgent
AUTOR: Veronica Roth
ANY DE PUBLICACIÓ: 
EDITORIAL: Fanbooks
PÀGINES: 424
P.V.P.: 17,95








SINOPSI

Una decisió comporta un sacrifici.
 Un sacrifici suposa una pèrdua.
 Una pèrdua implica una càrrega.
 Una càrrega esdevé una lluita.
Una decisió et pot destruir.

----------------------------------------------

Una decisión comporta un sacrificio.
Un sacrificio supone una perdida.
Una perdida implica una carga.
Una carga acontece una lucha.
Una decisión te puede destruir.

OPINIÓ


Quan vaig acabar la primera part, Divergent, hem va encantar volia seguir llegint aquesta trilogia, encara ho vuic fer, però aquest llibre l'esperava molt millor, encara que es bo crec que falta alguna cosa.

Fins que no vaig aplegar a la meitat del llibre mes o menys no hem vaig enganxar com a Divergent. A partir de la pàgina 200 i algo no vols soltar el llibre, vols saber que pasarà a continuació, però la primera part de la novel·la hem va costar agarrar-la amb ganes.

Crec que Lleial, la tercera part, m'agradarà mes, ja porte un tros i m'enganxa bastant així que encara que el segon llibre decau un poc crec que a la gent que li agrada Divergent ha de llegir-se'l per què es bo i mereix la pena per saber que pase amb la Tris i en Tobias.

Veronica Roth

---------------------------------------------------------------
Cuando acabé la primera parte, Divergente, me encantó quería seguir leyendo esta trilogía, todavía lo quiero hacer, pero este libro lo esperaba mucho mejor, aunque es bueno creo que falta algo.

Hasta que no llegué en mitad del libro mas o menos no me enganché como con Divergente. A partir de la página 200 y algo no quieres soltar el libro, quieres saber que pasará a continuación, pero la primera parte de la novela me costó cogerla con ganas.

Creo que Leal, la tercera parte, me gustará mas, ya llevo un trozo y me engancha bastante así que aunque el segundo libro decae un poco creo que a la gente que le gusta Divergente tiene que leérselo por qué es bueno y merece la pena para saber que pasa con Tris y con Tobias.



ALTRES PARTS DE LA TRILOGÍA



VALORACIÓ







2 comentarios:

  1. Para mi gusto, la saga va a menos, hasta llegar al final de Leal, que sí me gustó.
    Como a ti, me costó mucho engancharme a Insurgente. De hecho, creo que en mi caso no llegué a tener en ningún momento esa necesidad enorme de seguir leyendo.
    Besos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Espero que cuando me acabe Leal por lo menos el final me guste bastante, ya me queda poco para saberlo :D
      Es una pena que la trilogia decaiga porque Divergente es un libro que me encantó.
      Besitos!

      Eliminar

Reseña: EL libro de Sarah 2

TÍTULO: El libro de Sarah. El origen del destino. AUTOR:  Vicente García AÑO DE PUBLICACIÓN:  2016 EDITORIAL: Dolmen Edito...