lunes, 30 de junio de 2014

No esta escrit a les estrelles







TÍTOL: No esta escrit a les estrelles 
AUTOR: John Green 
ANY DE PUBLICACIÓ: (Aquesta edició) 2014
EDITORIAL: Fanbooks
PÀGINES: 304
P.V.P.: 12,95 euros










SINOPSIS

Tot i que la medicina ha aconseguit reduir el tumor i li ha regalat uns anys més de vida, la Hazel segueix sent una malalta terminal. El seu final sembla que ja estigui escrit. Però l’aparició d’Augustus Waters al grup de suport de nois amb càncer canvia radicalment la seva vida. La història està a punt de ser reescrita. 


OPINIÓ

Puc descriure aquest llibre en poques paraules, en ell pots riure i pots plorar, sents amb els personatges, expressa els temors i d'una manera o d'un altra fa que veges a les persones en càncer d'un altra manera.

Llegir aquesta novel·la no hem va portar mes que dos vesprades d'entreteniment, quan la vaig començar ja saia la historia perquè com volia anar a veure la pel·lícula vaig veure el trailer a l'internet. Això no va fer que el meu iterés per la novel·la fos menys.

Es una novel·la preciosa que t'ensenya a aprofitar el dia a dia, a viure la vida.

L'escriptor escriu d'una manera que fa que conectes amb els personatges, que estigues lligat a ells i com he dit al principi que sents amb ells al llarg de la historia.

Tinc clar que anire a veure la pel·lícula, també se que plorare en ella com amb el llibre, però encara aixì es una historia preciosa de lluita i amor que m'alegra d'haver llegit.

Si encara no heu llegit aquesta novel·la vos la recomane, aprofiteu aquest estiu i llegiu-la en especial si voleu anar al cinema per veure la pel·lícula.

VALORACIÓ



Si quereis leer esta reseña em otros idiomas usar el traductor que hay en la barra de la derecha.




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Reseña: EL libro de Sarah 2

TÍTULO: El libro de Sarah. El origen del destino. AUTOR:  Vicente García AÑO DE PUBLICACIÓN:  2016 EDITORIAL: Dolmen Edito...