jueves, 18 de junio de 2015

Ressenya: Salvatge


TÍTOL: Salvatge

AUTORA: Cheryl Strayed

ANY DE PUBLICACIÓ: 2015

EDITORIAL: Angle editorial

PÀGINES: 496

P.V.P.: 12,90€


SINOPSI
(En catalá)


Enfonsada en la mort de la mare, la dispersió de la família i un divorci recent, als vint-i-sis anys Cheryl Strayed va decidir recórrer el sender de la cresta del Pacífic, a peu i tota sola, malgrat no tenir cap experiència.

Sortint de Califòrnia, va caminar gairebé 1.800 quilòmetres al llarg d'un sender d'extraordinària bellesa i solitud, lluny de llocs poblats, feréstec, encara pràcticament salvatge.


El viatge la fa embogir, l'enforteix i, finalment, la torna al món renovada, exhausta, reconciliada per fi amb ella mateixa.




SINOPSIS 
(En Castellano)

Con veintidós años, Cheryl Strayed creía que lo había perdido todo tras tomar la decisión de separarse y acercarse demasiado al mundo de las drogas.

Su familia se había dispersado tras la muerte de su madre cuatro años antes y ella se había quedado sin pilares sobre los que construir su vida.


Sin ninguna experiencia en senderismo, toma la decisión más impulsiva que hubiera tomado jamás: recorrer el Sendero del Macizo del Pacífico, una ruta que bordea toda la Costa Oeste de los Estados Unidos, desde el desierto de Mojave en California y Oregón al estado de Washington. Y decide hacerlo completamente sola. 



OPINIÓ

Hola, aquest llibre ens parla de Cheryl Strayed i el seu viatge a través de la Sendera del Massís


 del Pacífic. Allí ella es re descobrirà a si mateixa i una mica a nosaltres a nosaltres mateixos perquè en aquest llibre ens transmet la solitud i els pensaments de l'autora, el quin ens porta a reflexionar sobre nosaltres també.

A més aquest llibre és ràpid de llegir i conté molta informació privada de l'autora el que fa aquest llibre més especial perquè ho vius més o menys com ella ho va viure.

Per ultimo dir-vos que ha sortit aquest any la pel·lícula d'aquest llibre, on l'autora és encarnada per Reese Whiterspoon. I recomanar-vos aquest llibre al 100% perquè us descobrireu una mica i també descobrireu que gairebé tot té solució.

OPINIÓN
(En castellano)

Hola, este libro nos habla de Cheryl Strayed y su viaje a través del Sendero del Macizo del Pacífico. Allí ella se re descubrirá a sí misma y un poco a nosotros a nosotros mismos porque en este libro nos transmite la soledad y los pensamientos de la autora, lo cuál nos lleva a reflexionar sobre nosotros también.

Además este libro es rápido de leer y contiene mucha información privada de la autora lo que hace este libro más especial porque lo vives más o menos como ella lo vivió.

Por ultimo deciros que ha salido este año la película de este libro, donde la autora es encarnada por Reese Whiterspoon. Y recomendaros este libro al 100% porque os descubriréis un poco y también descubriréis que casi todo tiene solución.


VALORACIÓ




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Reseña: EL libro de Sarah 2

TÍTULO: El libro de Sarah. El origen del destino. AUTOR:  Vicente García AÑO DE PUBLICACIÓN:  2016 EDITORIAL: Dolmen Edito...