Ressenya: After. Amor infinit. (4/4)



TÍTOL: After. Amor Infinit.(4/4)
AUTORA: Anna Todd
ANY DE PUBLICACIÓ: 2015
EDITORIAL: Columna
PÀGINES: 536
P.V.P.: 17.90  €



SINOPSI
(EN CASTALÁ)

Després d’haver-se conegut, enamorat, odiat i compenetrat com una sola ànima, en Hardin i la Tessa continuen la seva intensa història d’amor.

Quin final espera a la relació de la jove parella?

Qui o què s’interposarà en la seva felicitat?

Serà, el seu, un amor per sempre?

SINOPSIS 
(EN CASTELLANO)

La historia de dos almas gemelas que no pueden estar separadas, pero que no saben cómo estar juntas. El amor es pasión y complicidad, pero también es aprender a conocer al otro y hacer juntos un proyecto común.

El amor de Tessa y Hardin nunca ha sido fácil, pero cada desafío que han afrontado ha hecho su unión más y más fuerte. Pero ¿podrán afrontarlo todo? Cuando la verdad sobre sus familias sale a la luz, Tessa y Hardin descubren que, en el fondo, no son tan distintos como creían… Tessa ya no es la chica buena, simple y dulce que llegó a la universidad, y él no es el chico cruel y malo del que se enamoró. 

Ella pronto se da cuenta de que es la única que lo entiende. Es la única capaz de calmarle... él la necesita. Pero el secreto que esconde es tan grande que Hardin se aleja cada vez más de todo y de todos, incluso de la que parece ser su alma gemela…

OPINIÓ
(En catalá)

I per fi hem arribat al final d'aquesta saga. No ha estat de les meves lectures preferides però si alguna cosa per passar l'estona, aquest últim llibre en concret ha estat mes amè que la resta per llegir-ho. Encara que a l'ésser mes curt i ocórrer tantes coses acabes *haciendote un petit *lio en el cap.

Una cosa que si m'ha agradat bastant del llibre és que al final podem veure que els ofereix el futur als nostres protagonistes ja que la història s'explica passats uns anys. Aquesta és una cosa que sempre em pregunto en acabar un llibre, que els passarà als personatges a partir d'ara? Doncs aquí podem veure una mica el que els passa.

M'he adonat que en aquesta saga quan creïs que tot va bé en realitat no és així perquè ve algun gir inesperat i et destrossa l'ànima amb alguna cosa trista. Però para quan vaig arribar a llegir-me aquest quart llibre ja anava advertida sobre això encara que encara així algunes parts eren girs massa poc feliços.

Si us heu llegit la resta de les meves ressenyes podeu saber que Hardin sempre ha estat com un gra en el cul pel meu, no m'ha caigut bé mai encara que en el tercer llibre millori una mica, en aquest llibre ha tornat a millorar però crec que per tot el que va fer abans mai m'arribarà a caure bé. Tessa doncs em cau una mica millor que al principi de la saga, ha madurat bastant i això és una alegria perquè aguantar a un protagonista masculí pedant i una protagonista femenina ingènua era massa.

En general la saga no aquesta malament per passar l'estona. Me la tornaré a llegir? Doncs no ho sé, el temps ho dirà. Fa pocs mesos que *emepecé amb ella i ja me l'he acabat ara toca posar-me amb altres lectures i veure si amb el temps em ve de gust rellegir-me aquests llibres.

OPINIÓN 
(En castellano)

Y por fin hemos llegado al final de esta saga. No ha sido de mis lecturas preferidas pero si algo para pasar el rato, este último libro en concreto ha sido mas ameno que el resto para leerlo. Aunque al ser mas corto y ocurrir tantas cosas acabas haciéndote un pequeño lio en la cabeza.


Una cosa que si me ha gustado bastante del libro es que al final podemos ver que les depara el futuro a nuestros protagonistas ya que la historia se cuenta pasados unos años. Esa es una cosa que siempre me pregunto al acabar un libro, ¿que les pasará a los personajes a partir de ahora? Pues aquí podemos ver un poco lo que les pasa.

Me he dado cuenta que en esta saga cuando crees que todo va bien en realidad no es así porque viene algún giro inesperado y te destroza el alma con algo triste. Pero para cuando llegué a leerme este cuarto libro ya iba advertida sobre eso aunque aún así algunas partes eran giros demasiado poco felices.

Si os habéis leído el resto de mis reseñas podéis saber que Hardin siempre ha sido como un grano en el culo para mi, no me ha caído bien nunca aunque en el tercer libro mejore un pelín, en este libro ha vuelto a mejorar pero creo que por todo lo que hizo antes nunca me llegará a caer bien. Tessa pues me cae algo mejor que al principio de la saga, ha madurado bastante y eso es una alegría porque aguantar a un protagonista masculino pedante y una protagonista femenina ingenua era demasiado.

En general la saga no esta mal para pasar el rato. ¿Me la volveré a leer? Pues no lo sé, el tiempo lo dirá. Hace pocos meses que empecé con ella y ya me la he acabado ahora toca ponerme con otras lecturas y ver si con el tiempo me apetece re-leerme estos libros.



ALTRES LLIBRES DE LA SAGA
(Si feu click en cada foto llegireu les ressenyes)

     



VALORACIÓ






You Might Also Like

1 Historias

  1. ¡Hola! Leí el primer libro de esta saga y tampoco fue tan horrible pero el segundo no lo pude ni terminar de leer. Una pena,pero odio a Hardin y Tessa me parece una ingenua que no da pensado por sí misma. ¡Un beso!

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Flickr Images