jueves, 13 de febrero de 2014

La gramática del amor




TITULO: La gramática del amor
AUTOR: Rocio Carmona
Editorial: Narrativa singular (La galera)
Género: Juvenil, romántica
Precio: 17,95 €

Páginas: 288
Año de publicación: 2011







SINOPSI
Després del divorci dels seus pares, Irene és enviada a un internat del sud d'Anglaterra a la vora d'un penya-segat. Allí viurà amb gran dolor el seu primer desengany amorós, alhora que guanyarà un inesperat mentor: Peter *Hugues, el professor més estricte de l'escola, s'ofereix a ensenyar-li la «gramàtica de l'amor» a través de set grans novel·les del gènere, des de Goethe i Jane Austen fins a García Márquez i Murakami. Irene s'anirà enamorant a poc a poc del seu professor, mentre un altre pretendent misteriós aspira secretament al seu cor.


SINOPSIS
Rocio Carmona
Tras el divorcio de sus padres, Irene es enviada a un internado del sur de Inglaterra al borde de un acantilado. Allí vivirá con gran dolor su primer desengaño amoroso, a la vez que ganará un inesperado mentor: Peter Hugues, el profesor más estricto de la escuela, se ofrece a enseñarle la «gramática del amor» a través de siete grandes novelas del género, desde Goethe y Jane Austen hasta García Márquez y Murakami. Irene se irá enamorando poco a poco de su profesor, mientras otro pretendiente misterioso aspira secretamente a su corazón.


-------------------------------------------------------------------------


OPINIÓ

Quan hem vaig llegir "El cor de Hannah" ja savia que l'autora previament havia publicat "La gramàtica de l'amor" i volia llegir-me'l sobre tot despres d'acabar-me el llibre de Hannah volia llegir alguna cosa mes de aquesta autora. 
He tardat un temps en demarnar-ho per a llegir-me'l pero he compensat això acabant-me'l en dos dies. Es un llibre adictiu i precios.
La Irene, la protagonista, es una xica espanyola que esta vivint a un internat al Regne Unit. A aquesta historia tenim d'una banda diversos tipos d'amor entre la nostra protagonista i Peter (el seu mestre de Gramatica de l'amor), John (el bibliotecari, simpatic i parella de la seva amiga i companya de habitació Martha) per ultim trobem a Marcelo (el xic que ajuda a entrenar a Irene)
Es una historia genial amb molt d'amor pero tambe amb molta cultura ja que esta plena de llibres d'autors diversos, al.legories a altres hitories i entre tot t'ensenya l'amor en les seus diferents formes.
M'encanta.


                                                                                                                

No estàs enamorat d'ella, sinó enamorat de la vida a traves seu.
Stewart Emery
                                                                                                                  


OPINIÓN

Cuando me leí "El corazón de Hannah" ya sabia que la autora había publicado "La gramática del amor" y quería leérmelo sobre todo después de acabarme el libro de Hannah, quería leer algo mas de esta autora. 
He tardado un tiempo en pedirlo para leérmelo pero he compensado esto acabándomelo en dos días. Es un libro adictivo y precioso.
Irene, la protagonista, se una chica española que esta viviendo en un internado en el Reino Unido. 
En esta historia tenemos por un lado varios tipos de amor entre nuestra protagonista y Peter (su maestro de Gramática del amor), John (el bibliotecario, simpatico y pareja de su amiga y compañera de habitación Martha) por ultimo encontramos a Marcelo (el chico que ayuda a entrenar a Irene)
Es una historia genial con mucho de amor pero tambien con mucha cultura puesto que esta llena de libros de autores diversos, alegorías a otras hitorias y entre todo te enseña el amor en sus diferentes formas.

Me encanta.


-------------------------------------------------------------------------


OTRAS RESEÑAS DE ESTA AUTORA




VALORACIÓN








No hay comentarios:

Publicar un comentario

Reseña: EL libro de Sarah 2

TÍTULO: El libro de Sarah. El origen del destino. AUTOR:  Vicente García AÑO DE PUBLICACIÓN:  2016 EDITORIAL: Dolmen Edito...